Beste Kangoeroes, F- en E-teams,

Altijd al een keer dat heerlijke, maar toch ook wel spannende, gevoel willen hebben dat de spelers van DSO 1 hebben bij het oplopen vooraf de wedstrijd? Het moment waarop we dit mogelijk maken is weer aangebroken; namelijk de thuiswedstrijden in de zaal. Deze zullen op onderstaande dagen weer gaan plaatsvinden. Achter iedere datum staat het team dat die dag 'Team van de week' is. Een half uur voor aanvang van de wedstrijd wordt je team verwacht en mag je even inschieten. Daarna loop je met je team, in je korfbaltenue, samen mee op met de hoofdmacht van DSO.

Een week vooraf komt er iemand bij jullie langs op de training om nog een loting te doen voor de 'Pupil van de week'. De pupil van de week mag voor het eerste fluitsignaal nog een doorloopbal nemen, voor de ogen van een volle tribune. Een super ervaring!

Zaterdag 19 november 2016 - 17:35 uur: DSO E2

Zaterdag 2 decemeber 2016 - 17:40 uur: DSO E1

Zaterdag 7 januari 2017 - 16:40 uur: DSO E3

Zaterdag 14 januari 2017 - 16:40 uur: DSO E4

Zaterdag 28 januari 2017 - 17:50 uur: DSO E5

Zaterdag 11 februari 2017 - 16:30 uur: DSO F1 en DSO F2

Zaterdag 18 februari 2017 - 16:35 uur: Kangoeroes

Noteer de datum en tijd dat je team 'Team van de week' is alvast in je agenda, dan zien jullie ons vanzelf verschijnen op de training.

Namens de Jeugd technische commissie,

Sjoerd van Bezooijen