Aanstaande dinsdag staat het mixtoernooi weer op het programma en een toernooi is natuurlijk niets zonder deelnemers van naam dus hieronder zijn de poules, de teams en de leden van de teams weergegeven alsmede de kleur van hun wedstrijdshirts.

Om 20:00 beginnen de eerste wedstrijden en er wordt op een aangepast veld gespeeld. De korven zullen omgedraaid staan en een schot van voor de korf zal voor 1 punt tellen en een schot van achter de korf voor 2 punten. Dus de bal verder opspelen wordt beloond! De wedstrijden zullen 12 minuten duren en de winnaars van de twee poules zullen in de finale rond 22:00 tegen elkaar spelen. Je speelt maximaal twee wedstrijden achter elkaar maar het kan zo zijn dat je team een wedstrijd moet fluiten. Het wedstrijdprogramma zal dinsdag uitgedeeld worden en ook opgehangen worden in de kantine.

Tot dinsdag!

Poule A                                                                                              Poule B
Zevenbergsche Hoek 1                  - Rood                                Helwijk 1                            - Rood
Klundert 1                                          - Geel                                  Zwingelspaan 1               - Geel