Aaahhhhjek, Gifgroene toverdrank gekookt in een kom, nou dat was eens even lekker binnenkomen in de kantine. De vrijdag de 13de disco trok zo’n 50 kinderen, die wel een dansje wilden wagen. Omdat het vrijdag de dertiende was, zou je verwachten dat het erg ongelukkig was in de kantine, dat viel wel mee.

Er was wel heel veel spannends. Eigenlijk was er meer geluk, er waren namelijk leuke prijsjes te verdienen, met allerlei activiteiten. De bezemrace werd gewonnen door Husain en Jan, De heksenhoeddans werd gewonnen door Tim, het limbobezemsteeldansen werd door een aantal kinderen tot laag bij de grond gered (wat een lenigheid), de winnaar is onbekend.

De danswedstrijd werd gewonnen door Naomi en Suzanne en met de break-dance wedstrijd was Husain echt geweldig met zijn moves en ging er ook hier met een kleinigheidje vandoor. Tussen alle spelletjes en wedstrijdjes door, werd er stevig gedanst. DJ Th!js draaide er flink op los. Vooral K3 en Frans Bauer waren erg in trek, hier en daar werd ook wat gerapt.

Af en toe werd er wat van het gifgroene brouwsel geschonken en gesnoept van de zwarte katjes en heksensnoepjes, je moet natuurlijk energie hebben om uren te dansen. Jeroen en Paul hadden het druk achter de bar. Om tien uur werd de avond afgesloten met Carlo en Irenes “nog drie minuten…”

Wij vonden het een erg leuke avond en hopen dat jullie dat ook vonden! Tot op de playbackshow, De JAC. P.S. helemaal zonder ongeluk verliep de avond toch niet, van de vele foto’s die zijn gemaakt zijn er een aantal verdwenen. Hoe dat nou kan?

{gallery}/overige_nevenactiviteiten/2004/vrijdag13e{/gallery}