Na een lange vrijdag van opbouwen waren we op zaterdagochtend al snel helemaal klaar met alle voorbereidingen. Op het plantenbordes was het al vroeg een hele drukte. Het zag er heel gezellig uit, zo onder die tenten.

Mensen liepen af en aan en vertrokken soms met armen vol planten. Ook het rad begon die morgen al vroeg te draaien en Marijn heeft dit tot in de late uurtjes volgehouden. Overdag werkte hij samen met Ton, zijn zwager, die nu ook wel weet dat DSO een heel gezellige vereniging is. Iedereen moest een beetje wennen aan de euro, Ton zei ook al vroeg dat hij euro bedoelde als hij gulden zei. Op het podium stonden de mooiste prijzen uitgestald, er was voor iedereen wel wat leuks bij. Heel leuk waren ook de vele panty’s die door iedereen gewonnen werden, soms met wel tien tegelijk!

Het raden van de uitslagen begon al vroeg, waarbij ook de uitwedstrijden voorspeld konden worden. Deze activiteit bleek héél goed voor de club te zijn, want alleen de wedstrijd van DSO A1 werd goed geraden door Jeroen van Dam. Maar ja, het eerste maakte het zich ook wel erg moeilijk; iedereen had toch meer dan zes doelpunten verwacht van DSO 1. Daarnaast hadden we natuurlijk de schiettent en voor de jeugd was er eendjes vissen, grabbelen en de enveloppentent en er kon een naam verzonnen worden voor de mascotte. In de volgende Flits lezen jullie de naam wel, want we hebben nog geen tijd gehad om de namen te bekijken (druk, druk, druk...)

Aan het einde van de avond was het podium bijna leeg en de penningmeester blij met de geweldige opbrengst. Iedereen bedankt die heeft geholpen met de voorbereiding, de opbouw, het slapen, de dag zelf en het opruimen.

De Fancy Fair cie:
Ad, Johan, Albert, Ruben, Monique, Rosemarie, Debora, Carola en Jolanda.

{gallery}/fancyfair/2002{/gallery}