Op woensdagmiddag 9 november werd voor de 3e keer het mini-toernooi georganiseerd. Ongeveer 40 kinderen uit de groepen 4,5 en 6 van de basisschool waren naar sporthal de Niervaert gekomen.

Gedurende de middag werden er korte wedstrijdjes gespeeld met teams van 4 tegen 4. De volgende teams hadden zich opgegeven: Het Nederlands viertal, Super Sonies, Totaly Spice, de bende van 4, white-blackies, super girls, de zesling en de snelle panters. Om 16.00 uur werd de finale gespeeld tussen de white-blackies en het nederlands 4 tal. De white-black-meiden wonnen deze wedstrijd met 2-0. Zij kregen een gouden medaille omgehangen door onze mascotte, Sponge-beb.

Ook voor degene die de meeste doelpunten wist te scoren binnen 1 minuut was er een prijsje. Hierbij werd Annemiek van de Nobelen 1e, met 18 doelpunten. Kelly den Bakker werd 2e met 17 doelpunten, en Annika van Wensen haalde met 14 doelpunten de 3e prijs.

De organisatie kan terugzien op een geslaagd mini-toernooi en wil langs deze weg ook alle vrijwilligers die deze middag geholpen hebben nogmaals bedanken.

{gallery}/schoolkorfbal/2005/minitoernooi{/gallery}