Zaterdag 2 december stond DSO 1 - Stormvogels 1 op het programma en het D3 was team van de week! En gelukkig hebben we de foto's nog!

Dat DSO D3 een gezellig team is, bleek gisteren wel voorafgaand aan de wedstrijd van het eerste. Zo moest trainer Mandy Wigant tijdens de bespreking even ingrijpen toen twee jongens gezellig zaten bij te kletsen en stonden de meiden nog gezellig te dansen toen ze eigenlijk moesten oplopen met de spelers... Maar dat is nou juist wat we zo graag zien! En stiekem moesten we er allemaal wel om lachen! Benieuwd naar de foto's? Check ze hier!

Volgende week staat de derby tegen VIOS op het programma en is DSO D1 team van de week. De wedstrijd begint om 19.50 uur en we hopen op veel steun in een volle, sfeervolle thuishal!