Tijdens de ledenvergadering is Hans afgetreden als voorzitter. Het bestuur heeft gemeend hem op datzelfde moment te benoemen tot erelid. Natuurlijk word je niet zomaar erelid, je moet dan al een aantal jaren meedraaien in de vereniging als vrijwilliger en een belangrijke bijdrage hebben geleverd.

Hans heeft meerdere malen in het bestuur gezeten en de laatste 7 jaar is hij voorzitter geweest. Zoals gezegd heeft hij dat met grote inzet gedaan en met hart voor de club. Hij wist een goede werksfeer neer te zetten tijdens de bestuursvergaderingen en heeft altijd getracht tot weloverwogen besluiten te komen. Ook staat hij aan de oorsprong van een actiever beleidsplan dat is vastgelegd tot 2019. Hiernaast is Hans al jaren webmaster. Hij staat aan de start van de website en hij heeft de regie in alle socialmedia en het communicatiescherm in de kantine. Dit kan een heel tijdrovende klus zijn, zoals onlangs toen de site gehackt was en Hans hem binnen een dag weer online heeft kunnen zetten. Onder een luid applaus heeft Hans deze titel in ontvangst genomen.

Voor de foto's: