Onlangs zijn er brieven verstuurd door de Kruisvereniging Klundert naar DSO’ers die (ooit) de cursus reanimatie/AED hebben gevolgd via DSO en/of deze ieder jaar herhalen.

In deze brief stond het verzoek om informatie omtrent jezelf aan te vullen en door te geven aan hen via de mail. Dit in verband met het Cosy-systeem waar ze mee werken, dit is een automatisch oproepsysteem voor iedereen die de herhalingen (jaarlijks) volgt. Deze herhalingslessen zijn nodig om je certificaat geldig te laten blijven. En uiteraard is het ook van levensbelang dat zoveel mogelijk mensen kunnen reanimeren!

Daarom het verzoek vanuit de kruisvereniging om zoveel mogelijk de gevraagde gegevens door te geven aan hen, zodat ze ook weten hoeveel herhalingsavonden ze moeten plannen en of je mail en dergelijke nog wel kloppen (je krijgt een mail voor de herhalingslessen).

Namens de kruisvereniging: bedankt!