In afgelopen Flits van eind juni vroeg ik best veel hulp.

En hulp hebben we gekregen!

Wat een enthousiasme onder alle leden, groot en klein, jong en oud, om ons te helpen.

Dat is precies datgene wat we bedoelen als er op de social media #wijzijndso geplaatst wordt, WIJ maken met zijn allen de vereniging DSO, WIJ staat voor samen, voor met zijn allen de schouders eronder,elkaar helpen als dat nodig is, saamhorigheid, respect naar elkaar en nog veel meer, dingen die ik in ieder geval allemaal in onze vereniging terug vind!

Het speelterrein voor de jeugd is inmiddels bestraat en ingericht, we hebben 4 nieuwe, mooie picknicktafels erbij gekregen, er zijn 2 oude potten in het speelterrein geplaatst, waardoor er ook korven kunnen worden geplaatst, er zijn lijnen gespannen op de jeu de boules banen, er staan daar nu ook scorebordjes, de bankjes langs de velden hebben een make over gehad en zijn nu mooi zwartgeel, de tafeltennistafel is door een geweldige flits-ledenactie inmiddels ook al geplaatst en dat alles is door de leden zelf bereikt, echt enorm gaaf!

Nu gaat het seizoen eindelijk (bijna) starten, iets waar we al maanden naar uitgekeken hebben. Het is nog wel in een iets aangepaste vorm/kantine, maar we mogen in ieder geval weer sporten, dat is fijn.

Vergeet ook niet naar de nieuwe pagina bar.korfbal.net te gaan om je in te schrijven voor een bardienst, het is nog nooit zo eenvoudig geweest! We hebben jullie echt nodig om de kantine open te kunnen houden tijdens de speeldagen.

Iedereen wens ik verder een heel goed seizoen toe, en mocht je nog niet op het terrein geweest zijn om te kijken, kom dan zeker een keer langs, het is echt prachtig geworden.

Hopelijk kunnen we met wat we nu hebben, weer jaren vooruit! Mochten er onverhoopt toch nog dingen zijn waar je tegenaan loopt, laat het mij alsjeblieft weten.

Tot besluit kan ik niet iedereen bij naam noemen om te bedanken, zoveel mensen hebben er met allerhande klussen geholpen, maar de werkgroep veldverkleining mag in ieder geval niet ontbreken!

Rob den Hollander, Wim Crezee, Sjoerd van Bezooijen, Frits den Toom, Steven ten Cate en Roeland Strootman: super bedankt voor al jullie kennis, inzet, ideeën, ondersteuning, ontwerpen, onderhandelingen, (eigen)wijsheid, gezelligheid en alles wat nodig is om zo’n project van formaat tot een einde te kunnen brengen.

Ik ben blij dat ik met zo’n gemotiveerde groep mannen heb mogen samenwerken, namens heel DSO : BEDANKT!

Namens het bestuur,

Annika Lokers