Zaterdag 15 april was de ‘Kom wat doen aan het groen’-dag om ons complex veldseizoen klaar te maken. Helaas niet met de hoeveelheid helpende handjes waarop was gehoopt, maar de leden (waaronder ook een aantal jeugdleden!) die wel zijn gekomen hebben samen echt keihard gewerkt! Het was ook mooi om te zien dat de ouders die bleven kijken bij de Kangoeroe-training niet twijfelden en meteen hun handen uit de mauwen staken en begonnen te helpen.

De plantenperken aan het terras zijn weer netjes gemaakt, het terras is van voor tot achter ontdaan van onkruid, de spinnen raggen rond het gebouw zijn weggehaald, de terrasmeubels schoongemaakt en het pad van het hek tot en met de fietsenstalling is weer netjes bijgewerkt. Wat een berg met werk is er verzet door deze toppers!

Er zijn nog wel een paar klusjes die gedaan moeten worden. De zandbak moet nog uitgeschept en opnieuw gevuld worden en het stukje gras bij de fietsenstalling moet nog worden gemaaid Mocht je hierbij willen helpen? Top! Stuur dan een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Daarnaast is het materiaalhok ook weer helemaal opgeruimd en zijn de palen voorzien van een kleurentape evenals de palenrekken. Laten we er samen voor zorgen dat we dit ook netjes houden. Dus check na de training even of alles netjes is opgeruimd en terug gezet. Is dat niet zo? Vraag dan of er een paar teamgenoten even willen helpen om dit weer voor elkaar te krijgen.