Het lijkt erop dat we met het nieuwe programma KombiFit een gat in de markt hebben gevonden. Er wordt volop over gesproken en mensen zijn erg nieuwsgierig wat er nu precies gaat gebeuren tijdens het uurtje KombiFit training. Inmiddels hebben 17 mensen zich al aangemeld, maar we hopen natuurlijk op nog meer deelnemers.

Nog even een stukje herhaling :
=============================================================================================
Waaruit bestaat het programma KombiFit?
Het programma bestaat uit korfbalvormen afgewisseld met diverse andere sportieve activiteiten. Deze zijn deels gebaseerd op verschillende korfbalvormen, maar ook algemene bewegingsvormen komen aan bod. Denk hierbij aan wandelen, fietsen, andere balspelen of wat we met elkaar ook maar kunnen verzinnen om gezamenlijk een uurtje per week actief bezig te zijn.
Bestaat het KombiFit programma alleen uit sport?
Nee, niet alleen. Naast de sportieve inspanning is er aandacht voor het sociale aspect. Na afloop van elke training of activiteit is er gelegenheid om even gezellig onderling "bij te kletsen" onder het genot van een kopje thee of een drankje. Ook kunt u deelnemen aan de vele activiteiten die regelmatig worden georganiseerd door DSO.
Voor wie is het programma bedoeld?
Het is speciaal voor iedereen die:
• graag wil sporten, maar dat niet (meer) in competitieverband wil
• geen wedstrijdverplichtingen wil, maar wel de ontspanning
• zich herkend in één of meerdere van de onderstaande begrippen:
Bewegen - Gezondheid - Fit voelen - Sociaal actief - Nieuwe ervaring – Samen sporten
Kleding en schoeisel
Speciale kleding is niet nodig, als het maar lekker los zit, zodat het bewegen makkelijk gaat. Tijdens het zaalseizoen zijn gewone sportschoenen aanbevolen en voor buiten is het handig om kunstgrasschoenen te dragen.
Contributie
Voor nieuwe leden zal, na een eerste opstartfase, de contributie voor KombiFit 5 euro per maand bedragen. Voor niet spelende leden blijft de contributie voorlopig ongewijzigd.

De startavond van KombiFit is op donderdag 28 maart 2013 van 20:00-21:00 uur in onze kantine.
We gaan deze eerste keer dan met alle deelnemers om de tafel zitten en de inhoud van het programma en de wensen van de deelnemers op elkaar afstemmen. Daarna gaan we het veld op om nog even lekker bezig te zijn onder leiding van Willem van Dueren den Hollander.

We verwachten in ieder geval de volgende deelnemers:
Marcel Krijgsman, Hans Posthumus, Eliese van Dis, Ad Schreuders,  Pieter Ardon, Bep Ardon, Cobi Schreuders, Peter de Kruijff, Annet Bon, Elly Noordink, Jannie van Kaam, Mariëlle Giljam, Willem Willeboordse, Mattie Vermeulen, Henriette Nijp, Jannie Eland en Sylvia Endeman.

Als dit programma je wat lijkt, mail dan het ingevulde aanmeldingsformulier dat op de site staat, naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of gooi het ingevulde formulier uit de vorige Flits binnen bij :
Willem van Dueren den Hollander,  Eikenlaan 11, tel. 0168 404393
Ria Verkijk, de Flank 44, tel. 0168 404327

En als je eerst alleen nog even wilt komen kijken, ben je natuurlijk ook van harte welkom!