Volgens een zeer betrouwbare anonieme bron is de samenstelling van de jury van de PlayBackShow 2011 al bekend. Ondanks stricte geheimhouding spreekt onze bron van een aantal oude bekenden van DSO.....

De eerste naam die doorsijpelde was Piet Klootwijk, bezig aan zijn laatste seizoen als trainer/coach van DSO.
De tweede hint die onze bron gaf: het is iemand die op de laatste ledenvergadering benoemd is als Lid van Verdienste. Dat kan er maar 1 zijn en dat is natuurlijk Elly Noordink!
De laatste naam die genoemd is, is voor een aantal DSO-ers een oude bekende: niemand minder dan Herman Kranendonk wordt voorspeld als derde jurylid! Herman was in het verleden gedurende lange tijd trainer/coach bij DSO en heeft sinds die tijd een speciale band met Elly Noordink, dus dit gerucht moet gewoon waar zijn!

Wil je het zeker weten? Kom dan ook naar de grandioze PlayBackShow van DSO op zaterdag 26 maart!!