Op donderdag 18 mei 2023 wordt bij DSO weer het oergezellige familietoernooi gehouden. Dit jaar doen er maar liefst 13 teams mee, verdeeld over 2 poules. We hopen op een gezellige en sportieve dag met mooi weer! Het toernooi start om 10:00 uur, dus zorg dat je op tijd aanwezig bent. Kijk ook goed wanneer je team een wedstrijd moet fluiten.

Alle informatie is te vinden op de speciale website die voor dit toernooi is aangemaakt en je hier kunt vinden.

Nog fraaier: iedereen kan via Apple AppStore of Google Play een speciale app downloaden van Tournify. Als je deze vervolgens  opent kun je zoeken naar KV DSO Familietoernooi. Je kunt binnen de app aangeven wat je favoriete team is en daar alle informatie vandaan halen. Wanneer je moet spelen, fluiten, standen etc. Dat werkt geweldig dus echt een aanrader! Het toernooi wordt georganiseerd door de NAC. Wedstrijdleiding is die dag in handen van Hans Posthumus.

Iedereen veel plezier!