Schoonmaakrooster 1e helft veld 2014/2015
Het schoonmaakrooster heeft vanaf dit seizoen een nieuwe indeling. Omdat gebleken is dat de teamopkomst erg laag is en het vaak dezelfde mensen zijn die de schoonmaak uitvoeren, hebben we als bestuur besloten om het anders te gaan aanpakken.

De aanwijzing vindt nu niet meer per team plaats, maar op naam zoals we dat ook doen met het zaalwachtschema. De leden die ingedeeld zijn voor het schoonmaken, zijn de trainende en spelende leden. Hieronder vallen vooralsnog niet de KombiFitters en Midweekspelers. Wij vinden dat de leden die het meeste gebruik maken van kantine en met name de kleedkamers de schoonmaak voor hun rekening dienen te nemen. Dit was overigens in de oude situatie exact hetzelfde uitgangspunt.

Door deze indeling ben je maximaal 2 keer per jaar aan de beurt. Mensen die nu niet in onderstaand schema vermeld staan, komen de 2e helft veld aan de beurt.

Als je verhinderd bent op de avond dat je ingeroosterd staat, moet je dus zelf voor vervanging zorgen!!
Geef dit aub ook door aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat het schoonmaakrooster up to date gehouden kan worden.

Op deze manier hebben we ook altijd een bezetting van 6 mensen en zal de schoonmaak niet langer dan 1 uur duren. In principe zijn de maandagen gereserveerd voor het schoonmaken, er zijn echter twee uitzonderingen vanwege het schoolkorfbaltoernooi en een bezette kantine. In die gevallen vind de schoonmaak op woensdagavond plaats.

De tijd voor het schoonmaken is gezet van 19.30 – 20.30 uur.
Je krijgt een week van te voren een mailtje dat je moet schoonmaken en ook nog een herinneringsmail 2 dagen van te voren.
Vergeten is dus eigenlijk niet meer mogelijk :-).

Na de eerste helft veld zullen we deze nieuwe werkwijze evalueren en waar nodig aanpassen.