De belactie voor het werven van vrijwilligers is een groot succes gebleken. Het filmpje is door velen bekeken en geprezen. Marcel Michielsen hartelijk bedankt voor jouw werk!

Het bellen verliep zonder problemen. Er onstonden vaak leuke en interessante gesprekken. Van de 75 personen die gebeld zijn hebben 27 personen aangegeven vrijwilliger te willen worden. Er zijn 10 personen die nog laten weten of ze bereid zijn dit te doen. De werkgroepen en commissies hebben de namen inmiddels doorgekregen en zullen de vrijwilligers gaan benaderen.

Wij bedanken iedereen voor de positieve reacties en wensen iedereen succes met het uitvoeren van de taken! Als je je nog wilt aanmelden om vrijwilliger te worden kan dat via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Sportieve groeten, Het bestuur