Vorige week bereikte ons het leuke nieuws dat Jurgen Leijten is gepromoveerd als KNKV scheidsrechter, van niveau 6 naar niveau 5.
Namens het bestuur en de TC willen we Jurgen dan ook van harte feliciteren met deze promotie!

Jurgen fluit, samen met Rene van Dam, als KNKV scheidsrechter voor de vereniging DSO.
Vanuit de KNKV wordt elke vereniging verplicht om scheidsrechters en beoordelaars te leveren voor externe wedstrijden.
Hoe meer wedstrijd teams je hebt, hoe groter je verplichting. En voldoe je niet aan je verplichting, krijg je een boete (financieel en mogelijk sportief).

Het bestuur en de TC zijn beiden heren dan ook zeer dankbaar voor hun zeer waardevolle bijdrage aan de vereniging DSO.
Helaas wordt het aantal scheidsrechters en beoordelaars dat we als DSO tot onze beschikking hebben, steeds minder.

Via deze weg wil ik daarom ook nogmaals een oproep doen aan een ieder om jezelf een keer aan te melden voor het fluiten van een wedstrijd. Zo moeilijk en spannend is het niet, en wie weet promoveer je ook nog eens! :-)

Namens het bestuur en de TC,

Anton van Dam