Ik weet niet precies hoe lang het mag, iemand de 'de beste wensen' geven. Maar via deze weg doe ik het gewoon: Namens het bestuur wens ik iedereen het allerbeste voor dit nieuwe jaar!

Ondanks dat ons seizoen anders loopt dan een kalenderjaar vind ik deze tijd van het jaar ook een prima moment om kort terug te blikken en vooruit te kijken.

Het eerst wat dan bij me op komt, is dat ik iedereen wil bedanken voor 'het oude jaar'. Wat doen we veel met elkaar! En met veel vrijwilligers! En wat doen we dat goed en met veel plezier!

Ik vind het mooi dat er zoveel mensen genieten van DSO als vereniging. Trainen, wedstrijden spelen en daarbij soms winnen of verliezen en elkaar op die vele nevenactiviteiten wéér ontmoeten en plezier maken met elkaar.

Zoals altijd is het niet vanzelfsprekend dat we dit voor elkaar krijgen met elkaar maar is het te danken aan de vele vrijwilligers die DSO rijk is. Elk jaar staan er weer mensen op en pakken hun verantwoordelijkheid.

Soms doen verrassende namen zo ontzettend veel voor onze vereniging. De één op de voorgrond en altijd aanwezig, de ander juist op de achtergrond. Er gebeurt een hoop onopvallend werk waar ik enorm veel waardering en respect voor heb.

Niet altijd gaat het helemaal perfect. Maar laten we van die dingen die nog niet gaan zoals we willen, lering trekken en het komend jaar weer nét iets beter doen met elkaar.

Want we gaan weer veel doen met elkaar. Trainen, wedstrijden spelen en daarbij soms winnen of verliezen en elkaar op die vele nevenactiviteiten wéér ontmoeten en plezier maken met elkaar.

Nog grofweg tiental maanden en mijn taak als voorzitter van DSO zit er op. Ik voel dat het goed is en ben onwijs blij dat er iemand staat te popelen om het over te nemen. Dat geeft een fijn gevoel! Voor mijzelf maar nog meer voor onze mooie vereniging DSO, dat er weer iemand is die zijn schouders er onder gaat zetten.

Laten we ook in 2019 weer met veel sportiviteit en plezier 'ons ding' doen bij DSO.

Ik wens dat voor iedereen alle dromen en (sportieve) ambities uit mogen komen.

Een fijn en gelukkig 2019 toegewenst!

Namens het bestuur,

Anton van Dam