Zoals elk jaar organiseert DSO het jaarlijkse Schoolkorfbaltoernooi voor alle basisscholen in Klundert, Fijnaart en Zwingelspaan. Dit jaar is het de 35e keer dat DSO dit toernooi organiseert.

Schoolkorfbaltoernooi
Het Schoolkorfbaltoernooi is op 5 mei a.s. en start om 10.00 uur. Het toernooi is voor alle jeugd van groep 5 tot en met groep 8. Ook dit jaar strijden de groepen 7/8 van de basisscholen weer om de felbegeerde wisselbeker.
Voorafgaand aan het toernooi werd er afgelopen woensdag getraind onder leiding van Leon Simons. Ook maandag 2 mei zal er worden getraind van 18.45 tot ±19.30 uur.

Spelmiddag
Voor de kinderen t/m groep 4 zal er donderdagmiddag 5 mei een spelcircuit worden georganiseerd. Deze start om 13.30 uur en de kinderen hoeven zich hiervoor niet op te geven.

Vrijwilligers / Scheidsrechters
Voor het toernooi en de spelmiddag zoeken we nog vrijwilligers die de spellen willen begeleiden of wedstrijden willen fluiten. Ben je nog niet benaderd maar wil je graag een steentje bijdragen, geef je dan snel op bij Mark Noordink, Miranda Michielsen of Atie Commereuc.

JTC