IEDEREEN DIE MEE WILT GAAN OP JEUGDKAMP OPGELET!!
Na het afgelopen kamp is er het een en ander veranderd in de kampgroep. Zo zijn er een aantal stafleden gestopt. Dus moesten de overige leden hard op zoek gaan naar de juiste versterkingen om door te blijven gaan met het organiseren van de te gekke jeugdkampen.

En met succes!! Want we hebben de werkgroep een flinke boost kunnen geven met nieuwe stafleden! En we stellen ze heel graag aan jullie voor! Tot aan het kamp zal ieder kampstaflid zich ‘op zijn kamps’ aan jullie voorstellen! En deze keer is het de beurt aan een man die zijn rentree maakt: Anton van Dam!

1.Hoi, met wie hebben we het genoegen?
Dhr. Anton van Dam

2.Kun je wat meer over jezelf vertellen?
Ik ben een knappe jongen van 31 jaar jong. Spontaan, gezellig en intelligent. Ik hou van Teske en reizen. Verder ben ik dol op vrienden en familie, voetbal (NAC Breda!), korfbal (DSO!) en eten en drinken. Ik werk bij Féju Automatisering en Telecom en woon in het pittoreske Klundert. Ik kom uit een gezin met 2 broertjes en ben zeer gelukkig met mijn leventje.

3.Ben je zelf wel eens mee geweest op kamp?
Zeker! Vroeger als deelnemer, toen ik nog jong en onschuldig was, en tot een jaar geleden als kampleiding; kookstaf.

4.Waarom ben jij de meest geschikte kampleiding?
Ik ben niet iemand die opschept over zichzelf of zichzelf ophemelt. Maar ik denk dat het genoeg zegt dat er grote druk op mij is uitgeoefend door de huidige kampleiding om tot een comeback te komen. Ik ben dus zeer geschikt, zo niet het meest geschikt.

5.Wie is jouw grote voorbeeld?
Ik heb hier serieus een tijdje over nagedacht… maar ik heb er geen. Wel heb ik altijd grote bewondering voor mensen die geheel belangeloos mooi en goed werk verrichten. Waarbij het puur en alleen om anderen gaat, zonder tegenprestatie te wensen of hier publiciteit omheen te willen. Dat kan bij onze eigen vereniging DSO zijn maar dat kan ook in verzorgingstehuizen zijn, op straat of in 3e wereldlanden. Dát zijn mijn voorbeelden.

6.Wat is jouw favoriete muziek?
Nederlandstalige kneiters.

7.Waarom zit jij op korfbal?
Ik ben op korfbal gekomen door mijn toenmalige vriendinnetje. Daarna nooit meer weg gegaan omdat het leuk is om te doen, het een ontzettend sociale sport is en DSO als club een geweldige vereniging is waar plezier, prestaties en ontspanning mooi afgewisseld worden.

8.Hoeveel schone onderbroeken draag jij per week?
Ik schat zo’n 9 stuks.

9.Wat is jouw favoriete vakantiebestemming?
Ik hou van reizen en daarmee nieuwe landen zien en ontdekken. Ik ben niet van het jaarlijks terugkeren naar hetzelfde plekkie. Het meest gave en mooiste land dat ik heb kunnen en mogen bezoeken, is Nieuw-Zeeland geweest. GE-WEL-DIG! Daar zou ik zeker nog eens naar terug willen, alsmede Noord-Amerika.

10.Met wie zou jij wel eens een beschuitje willen eten?
Chantal Janzen.

11.Hoe vaak poets jij je tanden?
2x per dag

12.Hoeveel velletjes wc-papier gebruik jij na een toiletbezoek?
Half rolletje.

13.Hoeveel dagen doe jij met kleren, voordat je ze in de was gooit?
Per kledingstuk en per situatie verschillend. Daarom is er in mijn optiek geen eenduidig antwoord te geven op deze vraag.

14.Gebruik je gel of wax om je haren te doen?
Waxgel.

15.Draag je sokken in je schoenen?
Absoluut.

16.Wat vind jij het meest ranzige eten?
Pindakaas vind ik écht ranzig. En dadels.

17.Wat is jouw grootste geheim?
Ik trapte er bijna in. Maar dat zeg ik dus niet. Dat is mijn geheim.

18.Ben jij een papa’s-kindje of een mama’s-kindje?
Geen van beiden. Mag dat ook?

19.Wat voor pizza bestel jij altijd?
Ik hou van pizza’s. Hoe groter en hoe meer belegd, hoe beter. Vooral pizza’s met vlees vind ik heerlijk. Om na afloop doodleuk buikpijn te krijgen. Maar dat heb ik er voor over.

20.Wil je nog iets toevoegen aan deze te gekke vragenlijst?
Neuh, niets specifieks. Wel wil ik van de gelegenheid gebruik maken om aan te geven dat ik het vreselijk leuk vind om ‘terug te zijn’! Sinds jaren weer met mijn maatje Jeroen en daar heb ik wel enorm zin in eigenlijk! Kamp is het allerleukste binnen de vereniging! Zowel als vrijwilliger om te helpen en om mee te gaan! Geef je op en ga mee!