De uitnodigingen zijn alweer de deur uit naar verschillende Klundertse scholen, de taken zijn verdeeld, oftewel: de voorbereidingen voor de twaalfde editie van het minitoernooi zijn alweer in gang gezet. Dit jaar is het minitoernooi op woensdag 4 februari 2015 in sporthal de Niervaert. Om 13.30 uur starten voor groep 3 en 4 de wedstrijdjes en voor groep 1 en 2 het spellencircuit. De kinderen maken op een leuke wijze kennis met de sport korfbal én met de club DSO. En stiekem gaat iedereen, buiten de reuze hoeveelheid plezier, natuurlijk ook voor die beker!

Voor de wedstrijden moeten de teams via school opgegeven worden. Het spellencircuit is voor iedereen; hier hoef je je dan ook niet voor op te geven. Ook de spelers en speelsters uit groep 3 en 4 kunnen tussen de wedstrijden door het spellencircuit afleggen. Om 15.30 uur is het toernooi afgelopen.

Dat het DSO al 11 jaar is gelukt om een minitoernooi te organiseren, spreekt natuurlijk niet voor zich. Ook dit jaar zijn vrijwilligers weer hard nodig. Dus wil jij DSO meehelpen door bij een spel van het spellencircuit te staan of door een paar wedstrijden te fluiten? Meldt je dan aan bij Miranda Michielsen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of Sjoerd van Bezooijen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Dit kan via de mail, maar je mag ons ook gewoon aanspreken. Ook de kinderen die in groep 8 zitten zijn van harte welkom om mee te komen helpen!

We hopen weer op een goede opkomst en weer een geslaagde middag!

Namens de werkgroep DSO Minitoernooi,
Sjoerd van Bezooijen