DSO bestond op 2 september 2009 exact 50 jaar en dat gaan we natuurlijk groots vieren! Hieronder volgt het programma van de spetterende feestweek. Doe mee aan de activiteiten en laten we er een geweldige week van maken!!

Op dinsdag 8 september hebben we een ouder-kind-training
Van 18.30- 19.30 uur voor alle kinderen uit F1, F2, E1, E2 en D
Neem je vader of moeder mee naar de training. Dit keer niet om vanaf het terras naar jou te kijken, maar om zelf eens een balletje in de korf te gooien. We doen een warming up, schietoefeningen en een partijtje van kinderen tegen de ouders. Laat maar eens zien wie er het beste kan korfballen!

Woensdagmiddag  9 september: Sterrenjacht
Van 14:00 – 17:00 uur voor de DSO jeugd van 4 t/m 12 jaar
Hoera, het is feest!! Ook met de DSO jeugd gaan we dit vieren. Ga je mee op sterrenjacht? Voor iets lekkers te eten en te drinken wordt gezorgd. En tenslotte is er ook een echte prijsuitreiking.

Woensdagavond 9 september Fietspuzzeltocht
Vertrekken tussen 18:15 tot 19:00 uur vanaf de kantine voor het hele gezin (ook voor niet-leden)
Samen op weg met de fiets terwijl u onderweg vragen kunt beantwoorden. De fietspuzzeltocht is ca. 11 km lang voor 90% binnen de kom van Klundert en is in principe ook geschikt voor scootmobiels. Duur van de fietstocht is ongeveer 1 ¼ uur met inbegrip van het invullen van de antwoorden.

Donderdag 10 september 3-vakken korfbal
Om half 9 speelt DSO 1,2 en 3 een ouderwetse wedstrijd compleet met middenvak en rieten manden.
Publiek is uiteraard van harte welkom.

Vrijdag 11 september: Korfbalclinic
Van 19.00 uur tot ongeveer 20.30 uur voor  de jeugd uit C2, C1, A2 en A1
Een echt korfbalspektakel wat je niet mag missen. Drie bekende topkorfballers komen naar DSO om jullie uit te dagen in duels, doorloopballen en wedstrijdjes. Wanneer je dat wilt kun je ook op handtekeningenjacht of op de foto met deze internationals.
Een toptrio komt naar DSO, namelijk:
* Mirjam Maltha, Speelster van Fortuna en het Nederlands team (al 26 keer).
* Jan de Jager, Topcoach van PKC en ex-international.
* Wim Scholtmeyer, Speler van Top Sassenheim heeft al 46 interlands gespeeld. Na zijn opleiding heeft hij van korfballen zijn beroep gemaakt.

Zaterdag 12 september: Receptie
Van 14:00 – 16:00 uur voor sponsors, leden, donateurs, oud-leden en genodigden
De receptie i.v.m. het 50 jarig bestaan wordt gehouden in de kantine van DSO aan de Ambachtsherenweg. Hapjes en drankjes zullen verzorgd worden. De nieuwe vlag wordt gehesen, u kunt mooie herinneringen ophalen aan de hand van foto’s, filmmateriaal en spullen van vroeger. Verder is er een verassend optreden dat u niet wilt missen. Natuurlijk worden er ook wedstrijden gespeeld. Kortom een middag om niet snel te vergeten!

Zaterdagavond 12 september: Feestavond
Vanaf 20.00 uur voor leden en donateurs (en hun partners) vanaf 16 jaar.
De feestavond wordt gehouden in Sportplaza De Niervaert. De band ‘Smooth Music’ zorgt voor de muziek. Verder zijn er alle ingrediënten aanwezig om er een ouderwets gezellig DSO feest van te maken. Naast ontvangst met koffie of thee krijgt u ook een aantal munten voor consumpties en later op de avond is er een buffet aanwezig.

We hopen natuurlijk op een stralende week, met veel enthousiaste DSO-ers.
Tot ziens op het veld, en geniet ervan !

De jubileumcommissie.