Accommodatie

Sinds november 2009 heeft DSO de beschikking over een prachtige nieuw complex, gelegen op Sportpak Molenvliet. Een fraaie kantine met een grote bestuurskamer op de verdieping, voldoende kleedruimte en materiaalhokken en 3 prachtige kunstgrasvelden. Voor de jongste kinderen is een mooi speeltoestel beschikbaar en een zandbak. Cor Hollemans heeft een complete fotoreportage gemaakt tijdens de bouw.

kantine.jpg

DSO had daarvoor ook al een prachtige accommodatie. Het was gesitueerd op een van de mooiste plekjes van Klundert en was goed zichtbaar vanaf de dijk die dwars door Klundert loopt. Het complex bestond uit een groot grasveld, waarop vele wedstrijden tegelijkertijd gespeeld kunnen worden, compleet met moderne lichtmasten, zodat ook trainingen en wedstrijden in de avonduren konden plaatsvinden.

Oude Kantine

Na vele vervallen houten gebouwen versleten te hebben werd besloten tot het bouwen van een volledig nieuw clubgebouw, compleet met kleedkamers, bestuurskamer en opslagruimte. Dit schitterende gebouw, "Veldzicht" genaamd, werd grotendeels door de eigen leden van DSO gebouwd in 1993/1994.

Accomodatie van DSO