Hallo DSO jeugdteams van de kangoeroes tot en met DSO D1!

Ook dit zaalseizoen hebben jullie weer de eer om met de beste spelers en speelster van DSO mee op te lopen voorafgaand aan de wedstrijd. Alle DSO jeugd van de kangoeroes t/m D1 komen aan de beurt. Naast het team van de week hebben we ook de speler/speelster van de week. Hiervoor wordt de week voorafgaand om geloot! Miranda Michielsen en Anouk Vermeulen zullen elke thuiswedstrijd de organisatie hiervan voor hun rekening nemen. Hieronder vinden jullie alvast het schema zodat je deze zaterdag vrij kan houden omdat je dan wordt verwacht bij de wedstrijd van DSO 1 om mee op te lopen en DSO 1 aan te moedigen!

SCHEMA TEAM VD WEEK

16-11   D3
30-11   D2
14-12   E1
11-01   F2 en F3 + Kangoeroes
25-01   D1
08-02   E2
08-03   F1 en E3.

SPANDOEKEN MAKEN!
Zoals jullie allemaal weten, heeft DSO een geweldig Sfeerteam die er elke week alles aan doet om DSO 1 aan te moedigen. Met name bij de thuiswedstrijden zorgen zij voor een ongekende sfeer op de tribunes in De Niervaert. En dit seizoen vragen ze de DSO jeugdteams om hulp!

Het Sfeerteam van DSO bouwt namelijk aan de toekomst en dat betekent dat je zelf, samen met je team, een ontzettend gaaf SPANDOEK mag gaan maken! Dit zelfgemaakte spandoek wordt natuurlijk in de Niervaert opgehangen.

Het Sfeerteam zorgt voor alle spullen.

Wie:          Alle teams komen aan de beurt, maar op 15 november starten we met DSO E1 en DSO D3 en DSO D2
Wanneer:   Vrijdag 15 november van 18:30 tot ongeveer 19:30
Waar:        Kantine 't Thuishonk
Hoe:          We gaan verven, dus doe niet te nieuwe kleren aan of neem een schort mee.

Namens de JTC,

Anton van Dam