19 oktober 2018. "Wat gaat het toch hard!"

Dankzij het goede weer weinig regenachtige trainingen of wedstrijden gehad en de laatste weken hebben we al behoorlijk wat (bijna) kampioenen mogen huldigen.

Nog even en we gaan alweer de zaal in. "Wat gaat het toch hard!"

Maar voor het zover is, hebben we de ALV. Nog één week en dan hebben we op vrijdag 26 oktober onze Algemene Leden Vergadering in de kantine.

We hopen op een goede opkomst om samen terug te blikken op afgelopen seizoen en vervolgens snel te kijken naar dit seizoen, en zelfs alweer verder vooruit te kijken.

Overigens is er een foutje geslopen in de uitnodiging voor de ALV. In de agenda/uitnodiging ontbreekt de herkiezing van onze penningmeester. Althans, als de vereniging daar voor kiest. Want Roeland is na drie jaar bestuur aftredend máár herkiesbaar. "Wat gaat het toch hard!"

Als bestuur zijn we zeer content met de inzet, het enthousiasme en de resultaten van de penningmeester, maar de vergadering beslist.

Volgens artikel 11 lid 3 van de statuten mogen stemgerechtigde leden ook kandidaten stellen. Een voordracht moet door minimaal 5 stemgerechtigde leden voor aanvang van de vergadering schriftelijk bij het bestuur worden ingediend.

Dus mocht je nu willen mee beslissen over de toekomst van Roeland in het bestuur van DSO... dan heb je vanaf nu een extra reden om aanwezig te zijn volgende week!

Verder nemen we afscheid van Corrie Crezee na (bijna) on-tel-bare jaren van besturen. Heel graag dragen wij Titia Tolenaars voor als kandidaat. Maar ook hierbij geldt: U beslist.

We zijn een hele mooie korfbalvereniging. En natuurlijk piept en kraakt het soms maar gelukkig weten al die vrijwilligers van DSO het toch weer te regelen.

Maar willen we als DSO komende jaren mee bezig zijn? Waar moeten onze tijd, aandacht en middelen naar toe gaan? Graag nodig ik iedereen uit om daar met ons over van gedachten te wisselen. Niet alleen tijdens de ALV maar het hele seizoen door gaan we daarover graag in gesprek met elkaar.

Ik wens iedereen veel plezier toe bij de trainingen, wedstrijden, activiteiten en hopelijk tot op de ALV!

Namens het bestuur,

Anton van Dam