Lieve DSO leden,

Zoals jullie hebben kunnen lezen en waarschijnlijk gehoord hebben is Atie Commereuc zeer plotseling overleden afgelopen zaterdag.

Iedereen heeft hierbij zijn eigen gedachten, verdriet en herinneringen. Om die reden willen wij jullie allen de gelegenheid geven deze met elkaar te delen. Daarom stellen we het Thuishonk komende woensdag van 18:00-20:00 uur open voor iedereen die daar behoefte aan heeft.
Er is gelegenheid om met elkaar en tegen elkaar te praten maar ook jullie speciale momenten met Atie aan papier toe te vertrouwen die we dan aan de familie kunnen overhandigen.

Omdat we dit moment voor zoveel mogelijk leden mogelijk willen maken, willen wij jullie vragen dit bericht met zoveel mogelijk DSO-ers te delen. Zo kunnen we er samen en als 1 DSO een herinneringsmoment van maken.

Namens het bestuur,
Steven ten Cate