Afgelopen zaterdag speelden veel DSO teams thuis. Dit was zo georganiseerd omdat het DSO Event op het programma stond. Ook werden nieuwe shirts en trainingspakken, gesponsord door de plaatselijke supermarkt uitgereikt. Hiermee was het voorkomen van de DSO selectie spelers, voor zover dat nog niet het geval was prima in orde.

Na de winst van vorige week wilde DSO de goede start van dit seizoen bevestigen door ook de tweede wedstrijd te winnen. Tijdens het DSO event was de tegenstander Goodluck. Het eerste ging het veld op in de wetenschap dat het een wedstrijd zou worden op het karakter. Goodluck geeft namelijk niets cadeau. DSO opende de score en Goodluck sloot nog even aan. Al vlot kwam DSO op twee punten voorsprong. Helaas duurde het lang tot de voorsprong kon worden uitgebouwd. Na twee mooie doelpunten van Olaf Verton liep het verschil eindelijk op naar vier punten. Daarna was de spanning er wel af. De wedstrijd eindigde in een 15-10 overwinning. Ondanks een positief resultaat kan er aan het spel nog één en ander verbeterd worden, dat beloofd wat voor de komende wedstrijden.

DSO Jeugd
DSO A1 speelde afgelopen zaterdag de eerste thuiswedstrijd tegen KC Dordrecht. DSO creëerde veel kansen, maar kwam niet tot scoren. Door het goede werk in het verdedigingsvak was de ruststand slechts 1-1. Na rust kwam DSO sneller tot scoren. Ook de tegenpartij wist de bal te raken. Met nog één minuut op de klok, stond de stand 5-4 in het voordeel van DSO. Helaas kon DSO de winstpunten niet pakken omdat het nog een doelpunt tegen kreeg. Op het scorebord kwam 5-5 als eindstand te staan.

DSO Event
Spijkerbroekhangen, ballonnenclown, het rad van avontuur en stormbaan. Zo maar een paar activiteiten die zaterdag te zien en te doen waren op het terrein van DSO. Het weer zat in elk geval overdag mee waardoor aardig wat mensen een kijkje kwamen nemen. Onder het genot van een korfbalpot, een heerlijk sateetje, een drankje en muzikale klanken was het goed toeven aan de Molenvliet. ’s Avonds bleef de tent helaas wat leeg. Ongetwijfeld vanwege het noodweer. De tent stond in elk geval stevig. DSO bedankt alle vrijwilligers voor de hulp en de bezoekers voor hun bijdrage.

DSO 1 - Good Luck 1 15-10
DSO 2 - Fortis 2 5-10