Beste speler / speelster,
Speel je in bovengenoemde categorie, dan worden er speciaal voor jou korfbaltechnische dagen georganiseerd. Namens het KNKV willen we jou de mogelijkheid bieden om samen met medekorfballers een hele dag te trainen en te spelen. Tijdens deze dagen staan korfbaltechnische zaken centraal, maar de fun wordt zeker niet vergeten. Iedereen is welkom !!! Wil je tips om meer te scoren? Of beter 1-1 verdedigen? Schrijf je dan in voor één van de Jeugd Korfbaldagen en ontwikkel jezelf en train met andere spelers / speelsters.
Wil jij een leuke dag vol korfbal schrijf je dan zeker in.

Tijdens deze dag krijg je twee clinics, een lunch en een afsluitende activiteit aangeboden door gecertificeerde trainers en / of regionale toppers.

We hopen je deze dagen op een leuke wijze extra bagage mee te geven die je kunt gebruiken in de komende wedstrijden voor je eigen vereniging. Bij opgave ontvang je een T-shirt waarin je die dag kunt trainen.

Je kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden;
• Woensdag 2 mei voor de A en B-jeugd bij Rust Roest te Eindhoven
• Donderdag 3 mei voor de C en D jeugd bij Rust Roest te Eindhoven
• Vrijdag 4 mei voor de C en D jeugd bij PKC te Papendrecht

De kosten voor deze Jeugd Korfbaldagen bedragen € 18,00 (incl. T-shirt met opschrift "Jeugd Korfbaldagen") per deelnemer.
Maak bij inschrijving het bedrag van € 18,00 over op het Rekeningnummer: 065.81.27.500 t.n.v. KNKV te Zeist o.v.v. Nr.8985, JKD en naam deelnemer.

De inschrijving is pas definitief, wanneer de betaling binnen is. De volgorde wordt bepaald door binnenkomst van de betaling.

Je kunt je maximaal één keer inschrijven voor de Jeugd Korfbaldagen van 2012.

Ben je geïnteresseerd? Geef je dan snel op via het inschrijfformulier voor 2 april a.s. Na het sluiten van de inschrijvingstermijn ontvang je een bevestigingsbrief met daarin de nodige informatie. Kosteloos annuleren kan tot 9 april. Annuleringen na deze datum geven geen recht op teruggave van het deelnemersgeld (je ontvangt dan nog wel een T shirt).

Je kunt je hier aanmelden.

Met vriendelijke groet,

Fedde Boersma, sportconsulent KNKV district Zuid