Hallo allemaal,

Alle ouders hebben afgelopen vrijdag een mail ontvangen met een brief omtrent de minicompetitie. Deze minicompetitie houdt in dat de teams worden ingedeeld in kleine poules van 4 teams en er 3 wedstrijden gespeeld gaan worden op 12, 19 en 26 juni. Eindelijk weer eens echte wedstrijden spelen dus! Omdat voor deze competitie de leeftijdscategorieën van volgend jaar gelden, hebben we het een en ander in de teams moeten schuiven met al een kleine knipoog naar aankomend seizoen. Om met de teams goed voor te kunnen bereiden op deze wedstrijden willen we de aankomende 3 weken dan ook met deze teams samen gaan trainen. Daarom vind je hieronder het nieuwe trainingsschema wat per aankomende dinsdag 8 juni in zal gaan. Let wel op dat je dus naar het goede team en veld loopt ?.

Betekent dit dan dat je het seizoen niet gaat afsluiten met je eigen team? Nee dat niet, want na de laatste wedstrijd willen wij nog 2 weken doortrainen (dus tot en met 8 juli). Zo kun je toch het seizoen op een leuke manier afsluiten met je team van nu!

De poule indelingen en het wedstrijdschema zijn overigens al bekend en staan (als het goed is) al in de KNKV-app. Voor de uitwedstrijden zullen wij z.s.m. een klein rijschema opstellen en deze met jullie delen via de trainers. Ook de protocollen van de verenigingen waar we op bezoek gaan zullen we opvragen als die niet toegevoegd zijn aan de KNKV-app.

Allemaal veel plezier tijdens de wedstrijden! En mochten er nog vragen zijn, stuur dan een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met sportieve groeten,

Erik Keller