Beste spelers/trainers/ouders en verzorgers, Nog 1 weekje te gaan in de zaal en dan gaan we alweer naar het laatste deel van dit seizoen op het veld.

Op 2 april staat de laatste competitieronde in de zaal gepland en vanaf dinsdag 5 april willen we weer lekker buiten op onze eigen complex gaan trainen. Check dus weer even of je kunstgrasschoenen nog passen en of deze niet versleten waren . De oefenwedstrijden zijn al met jullie gedeeld in de groepsapps en de rijschema’s voor de jeugd volgen weer zodra het speelschema bekend is. De selectie gaat nog 2 weken verder in de zaal, omdat zij op 9 en 16 april nog beslissingswedstrijden moeten spelen (voor DSO 1 is dit wel afhankelijk van de laatste ronde en de uitslagen van de tegenstanders). Houdt dus de socials en website in de gaten waar en wanneer deze wedstrijden gaan plaatsvinden, want zij kunnen jullie support hard gebruiken tijdens deze wedstrijden! Hieronder vinden jullie het trainingsschema voor de laatste paar maanden. Als jullie nog vragen hebben horen wij dat natuurlijk weer graag via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..