Nu er wat versoepelingen aankomen, betekent dit ook dat we weer open mogen. We gaan ons best doen om er de komende weken nog een leuke, gezellige tijd van te maken.
De regels die voor de kantine gelden, zijn dezelfde als in de rest van de horeca, dus houd je hier ook aan.

Belangrijkste regels zijn:

• Geen publiek aan de lijn! Je mag enkel plaats nemen op het terras.
  • De kantine gaat open voor kleedkamers (incl. douches), toiletten en bediening vanuit bar voor de genoemde momenten/tijden
  • Kantine is open op dinsdag en donderdag van 18:00 tot 22:00 en op eventuele zaterdagen tijdens activiteiten die nog ingepland kunnen worden tot een uur na de laatste activiteit.
  • Je dient ten alle tijden te gaan zitten aan de geplaatste tafeltjes (niet verzetten)
  • Max 2 personen aan één tafel of 1 huishouden van 4 personen
  • Alles en iedereen op 1,5 meter van elkaar
  • Alvorens je plaats neemt op het terras, vul de gezondheidscheck in, deze zullen klaar liggen
  • Gasten ouder dan 12 moeten binnen mondkapje op (bij binnenkomst kantine/naar kleedkamers en naar toiletten)
  • Volg hierbij de looplijnen zoals die voorheen al aangegeven waren.
  • Bestellen van een drankje doe je door vriendelijk de barvrijwilliger aan te spreken (die komt dan naar je toe) of door eventjes vriendelijk te wuiven (dan komen we ook naar je toe!)
  • Betalen kan alleen door te pinnen.

Vanaf aanstaande dinsdag 8 juni is er ook weer de mogelijkheid om om te kleden en te douchen in de kleedkamers, houd hierbij rekening met het feit dat je binnen tot in de kleedkamer een mondkapje op moet, en dat de kantine om 22:00 echt dicht moet zijn!

We kunnen de kantine alleen openen, als er een barvrijwilliger is, die bardienst wil doen.
Zie hiervoor de oproep van de kantinecommissie.